5.8.2018


Už jste stáli někdy před otázkou, zda koupit nebo nekoupit zboží druhé jakosti? Jaké vlastně takové zboží je a měly bychom se, jeho koupi raději vyhnout? Záleží nejen na našich peněženkách, ale také na tom, jestli jsme ochotni takové zboží vůbec zakoupit. Za nákup zboží druhé jakosti, můžete ušetřit nemalé peníze. Někdy se sleva vyšplhá až k 50 %.
rodina a nákupní centrum.jpg
Zboží druhé jakosti.
Někdo si totiž může pod pojmem zbožím druhé jakosti, představit například nefunkční zařízení, poškozené oblečení, domácí textil, sportovní potřeby a podobně. 
Nákupu zboží druhé jakosti, se nemusíte obávat. Nabízené produkty jsou plně funkční. Nejčastěji nakupovaným zbožím tohoto druhu, jsou domácí spotřebiče. Většinou tímto způsobem, můžete získat značkové spotřebiče se znatelnou slevou. Druhá jakost bývá většinou nabízena z důvodu lehkého vizuálního poškození. Může být lehce poškrábané, odřené, na povrchové úpravě se vyskytuje drobný výrobní kaz, třeba barevná odlišnost, ale není výjimkou, že je pouze rozbalené nebo v náhradním obalu. Někdy se produkt poškodí při přepravě. Chybět může i drobná součástka, která provoz zboží nijak neovlivní. Zboží může být vráceno zákazníkem nebo se jedná o vystavený kus. U některých produktů může končit trvanlivost nebo jsou již vyřazeny z prodeje, z důvodu ukončení výroby. Takové drobné defekty, ale neubírají spotřebiči na kvalitě. Pokud vám tedy nevadí drobné vady na kráse, zboží můžete v klidu zakoupit.
U nabídky produktu druhé jakosti, by měl být defekt a vada přesně popsány. Ideální je přiložená fotografie. Nabízené zboží je většinou omezeno na menší počet kusů.
boty lyžařské.jpg
Jak je to se zárukou?
Stejně jako u ostatních nákupů, můžete zakoupenou věc vrátit do 14 dnů. Záruka je poskytnuta standardní dvouletá. Nezapomeňte, pro případ reklamace, na uschování pokladního dokladu. Jeho předložení, vám průběh reklamace usnadní.