10.4.2018

Kadeřnictví může být nejen příjemně kreativní, ale i velmi výdělečnou činností. Bohužel v dnešní době je v této oblasti jeden větší problém – nabídka je větší než poptávka.
husté vlasy
Ruku na srdce, není výjimka, pokud potkáte v jedné ulici tři kadeřnictví, přesto ani jedno není zdaleka dobré, protože tajemství je v tom, že opravdu dobrých kadeřnictví je málo a lidé, kteří v těchto prostorách pracují, musí být zatraceně dobří a mít velkou dávku talentu – potom dělají práci, která je nejenom baví, naplňuje, ale i velmi slušně vydělává.

Důležité body pro podnikání

  Výuční list
 Pokud si člověk chce udělat svoje vlastní kadeřnictví, tedy si založit živnost a stát se kadeřníkem, nebo kadeřnicí na plný úvazek, musí mít výuční list či jiný doklad o své způsobilosti k tomuto druhu služby. Avšak učiliště je nejlepší cesta k tomu, jak získat tolik potřebné základy, na které se potom dá navazovat. Určitě se vyplatí vybrat si nějaké kvalitní, lepší učiliště.
stříhání na krku
  Kurzy a aktuální trendy
 Určitě se nebojte investovat do kurzů, které se týkají všeho možného, co souvisí s vlasy – barvení, žehlení až po různé méně známé procedury atd. Pamatujte si, že v jakémkoli odvětí kosmetiky a jiných odvětí, které se zabývají tímto stylem lidmi, nemůžete šlápnout vedle. Úspěšně absolvované kurzy zvyšují v očích zákazníka Vaši hodnotu.

 Stejně tak podstatné může být sledování aktuálních trendů, protože jen tahle můžete udržet krok i po letech. Nejlépe k tomu dopomohou časopisy zaměřené na vlasy a kadeřnictví, přesto se však nemusíte obávat a můžete sledovat i to, co mají na hlavě lidi jako třeba moderátoři zpráv v televizi – protože i stylisté těchto lidí znají nejaktuálnější trendy velmi dobře.
sušení vlasů fénem
  Reklama, reklama a zase reklama
 Nic Vám nemůže samozřejmě přinést tak dobrou reklamu jako spokojený zákazník, ale musíte začít i nějak jinak v době, kdy pořádně žádného zákazníka nemáte. Nebojte se proto investovat do správně umístěné a zvolené reklamy.